חנות חשמל בנתניה - אדר אורון חנות חשמל בנתניה
דף הבית >> מידע מקצועי >> חנות החשמל המובילה בנתניה
חנות החשמל המובילה בנתניה

א.ד.ר אורון – חנות חשמל בנתניה המשווקת את כל מוצרי חשמל בנתניה, הציוד ואביזרי החשמל: כבלים, שקעים, מפסקים, ציוד מדידה, שנאים, צנרת, גופי תאורה מעוצבים ועוד. כל אלה ממתינים לכם בחנות החשמל המובילה בנתניה, באחריות מלאה ובמחירים נוחים.
חנות חשמל בנתניה שעושה את ההבדל עם מוצרי החשמל האיכותיים בנתניה.

אם אתם מחפשים מקום אחד בו תוכלו לרכוש את כל צורכי החשמל ולדעת שאתם מקבלים מוצרים איכותיים בלבד – באחריות, א.ד.ר אורון היא המקום שאתם מחפשים.

אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של ציוד ואביזרים לחשמלאים ולכל מי שמבקש להתקין בביתו גופי תאורה חדשים, להחליף שקעים או פשוט להתחדש במוצרים חשמליים איכותיים.

לקבלת מידע נוסף ולביצוע הזמנה טלפונית חייגו עכשיו 09-8619295 ונשמח לעמוד לשירותכם.

כל מה שחשמלאי צריך

א.ד.ר אורון הינה חנות חשמל בנתניה אשר הוקמה מתוך מטרה לאפשר לחשמלאים, שיפוצניקים ובעלי מקצוע נוספים למצוא את כל אביזרי החשמל והתאורה תחת קורת גג אחת. לכן, אצלנו תוכלו למצוא את כל הדרוש לביצוע עבודות חשמל שונות:

כבלים – מגוון רחב של כבלי חשמל באיכות גבוהה במיוחד, להקמת תשתית איתנה, להחלפת כבלים קיימים ועוד. בין היתר תמצאו כאן כבלים גמישים, תת-קרקעיים, ריתוך, פוליאוריתן ועוד.

אביזרים – מגוון רחב של אביזרים לביצוע עבודות חשמל, כגון שקעים, ארונות חשמל, לוחות למאמ"תים, קופסאות חיבורים, אביזרי תקשורת, גופי חימום, מפסקים, מכשירי מדידה, משנקים, שנאים, צנרת ותעלות ועוד ועוד.

חשמל סולארי – כל מגוון האביזרים הדרוש להקמת מערכת סולארית על הגג, לטובת חיסכון משמעותי ביותר בהוצאות החשמל.

כל מה שצריך לבית

אם אתם, כבעלי דירה, מחפשים חנות חשמל בנתניה שתוכלו למצוא בה את כל אביזרי החשמל שאתם צריכים – מצאתם. אצלנו בא.ד.ר אורון תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים ואביזרים שיאפשרו לכם לבצע עבודות חשמל קלות בעצמכם.

גופי תאורה – אצלנו תוכלו למצוא גופי תאורה מסוגים שונים אשר יתאימו לכל צורך, העדפה ותקציב. בין היתר תמצאו כאן גופי תאורה תלויים, צמודי תקרה, שקועי תקרה, צמודי קיר, תאורת לד, מנורות עומדות, מנורות קיר ועוד, בעזרתם תוכלו לעצב את ביתכם בדיוק כמו שתמיד רציתם.

אביזרים – כל מה שצריך לביצוע עבודות קלות בבית, כגון מפסקים, שקעים, נורות מסוגים שונים (הלוגן, לד, פלורסנט, רגילות ועוד) ועוד הרבה יותר.

חנות חשמל בנתניה עם תודעת שירות אחרת

אצלנו תמצאו לא רק את כל הציוד והאביזרים הדרושים לביצוע כל עבודות החשמל, אלא גם ייעוץ מקצועי שיסייע לכם להפיק את המרב מהציוד שתרכשו. צוות היועצים המקצועיים שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם הכוונה מלאה לבחירת המוצרים המתאימים ביותר לצרכים שלכם. בנוסף, כל המוצרים שתרכשו אצלנו מגיעים אליכם עם אחריות, כך שבכל מקרה של תקלה או בעיה תוכלו לפנות אלינו. אנחנו מחויבים לספק לכם שירות מקצועי, מהיר ואדיב לאורך כל הדרך, וזמינים לשירותכם במהלך כל שעות הפעילות.

לקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי חייגו עכשיו 09-8619295 או צרו עמנו קשר דרך האתר ונשמח לעמוד לשירותכם.

צוות א.ד.ר אורון – חנות חשמל בנתניה.